Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Rollspel is back!

02/01 -07 20:15 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Luigi: Uhhhhhhhhhhuhhhhh... Ok....... Mot slottet!.... *börjar att släpa mig framåt med det enda som inte är brutet* (Min stortå! )

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

02/01 -07 21:33 Toad_4

Toad_4

3621 XP 291 inlägg

(äntligen... efter 22 sidors läsning av mario rollspel så har jag äntligen klarat det. Det är för att få veta vad som har hänt i rollspelet sen jag stack)
---------------------------------------------------
Story:

MC: Ahh... Någon som har mat? Jag behöver massa mat så jag kan bli mätt!

Toad är bäst!!! Ingen protest.... (0)
Protesten försvann och Nintendo Vann! (1)
Tid är Pengar! Sparad slant är tjänad slant! (2)

03/01 -07 14:55 mucken751

mucken751

4083 XP 580 inlägg

Soahc: *BURP* Här. Ta den här energipinnen. Jag är proppmätt.

Jahapp, så var man här igen.
Vad tiden flyger när man är deppig.
Få se hur länge man stannar kvar nu då.

03/01 -07 15:25 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Birdo: Jag är hungrig. Jag är trött. Vi måste hitta Peach. Jobbigt. Men vem har fångat henne? Bowser ha rdött 50 ggr.

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

03/01 -07 18:23 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Luigi: Birdo?... Kan du hjälpa mig att ta mig till slottet?... Jag börjar att bli trött i stortån...

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

03/01 -07 19:11 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Birdo: Jag ringer Doc T.!

*Bip bip bip bip bop bip bip BÖÖÖRP*

Doc T.: Hallå?

Birdo: Kom hit och hjälp Luigi!

Doc T.: Naahh... Vet inte om jag orkar...

Birdo: Okay! Hejdå!

Doc T.: Ses!

*Lägger på*

Birdo: Han kunde inte komma! Men, jag har ett plåster i bakfickan. Här får du!

Luigi: Men...

Birdo: Hysch på dej! Säg inget! Folk kan få för sej att jag är generös!

Luigi: Ehhh... OKay...

*Springer iväg till slottet*

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

03/01 -07 19:53 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Luigi: Wow... Jag kan röra heeeeela foten nu... -___-

(Shiner: Aj då... Det var inte bra...)

Luigi: *Beep Beep Beepidibeep* Jag mår bättre nu!^^

(Shiner: Hehehehehe...  )

*UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH**UGHH*

(Shiner: För alla som inte vet vad som just hände... Se föregående sida... *teleporterar Luigi (som är ganska platt) till stället där Peach är*)

Peach: Luigi? Vad gör du här?....... Och varför är du platt?

Luigi: Unhhhhhhhhh..... Ingen kommentar..... Hela mig bara....... Var är vi?......

Peach: Ingen aning...... -___- Fick Mario mitt brev?

Luigi: Ett tag sen... (^^) (Tänker: Typ... 280 sidor sen...)

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

04/01 -07 15:53 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Jag känner att jag behöver assistans...

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

//T_2

04/01 -07 22:56 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Wario är inte här...HAn står vid Bowsers Castle...

//T_2

04/01 -07 23:49 ludicolo

ludicolo

3622 XP 992 inlägg

GDB: Måste du vara så glupsk?

Soahc: Glupsk?

GDB: Spela inte dum!

Chad: *Börjar gråta av frustration* Snälla försvinn...

Typiskt....

05/01 -07 13:12 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

OMFG!!!

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

05/01 -07 14:15 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

*URK*URK*URK*

Hjälp....

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

05/01 -07 15:09 Dark_bristle

Dark_bristle

8518 XP 4406 inlägg

Birdo: Dåligt...

Hej hej på er, jag gillar att spela Touhou och
animera roliga saker, som är perversa oftast, men
nu är det snart slut på tecken, så hejdå!!

05/01 -07 15:47 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Tack för den, Waluigi! Ouch....

Det måste finnas ett bättre sätt att ta sig fram...JAG VET!

WIIIIIII!!!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

*Resten kan ni räkna ut själva*

//T_2

05/01 -07 16:06 Toad_2

Toad_2

6282 XP 1808 inlägg

Naj, jag ligger avsvimmad för tillfället....

//T_2


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar